Vi...

Tala, klottra, viska, konspirera...
Användarens profilbild
Spelknepe
Admin
Inlägg: 2518
Blev medlem: 2007-01-25 20:26
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Vi...

Inlägg av Spelknepe »

Har sagt det förut och måste säga det igen. Detta går som på en räls.
Jag tycker...

Vi är lyhörda
Vi kommenterar på varandras artiklar
Vi uppmuntrar
Vi är noggranna
Vi samarbetar väl
Vi tar hand om de nya på ett bra sätt
Vi är helt enkelt ett riktigt bra gäng!

Snart närmar sig ErebAltors 1-års dag. Och de planerna jag har är att se till så att Caddo släpps. Ska även från mitt eget håll försöka ordna nån "bra" karta. Har ni några andra tips på småsaker (eller stora om vi hinner) som vi kan släppa innan Februari?

Har tänkt skicka ut ett litet mass-reklam PM till alla användare samt uppmärksamma oss på Rollspel.nu och Sverok med det nya materialet.
birkebeineren
Admin
Inlägg: 9016
Blev medlem: 2007-02-27 07:25

Inlägg av birkebeineren »

Vi.. och jag kan nog uttala mig på allas vägnar.. är också mycket tacksamma över att Mäster Spelknepe startade detta projekt! :D :D :D
Användarens profilbild
Fafnir
Vortiger
Inlägg: 2248
Blev medlem: 2007-02-09 12:19
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Fafnir »

Detta projekt är numer min livsluft. Jag har haft en ganska tuff tid med allt för många åtagande, vilket fick mig en aning deppig och farligt nära att "gå i väggen".
Då har detta forum varit en av de små ljusglimtar som lättat upp vardagen.
Jag har nu avsagt mig lite av mina projekt och kommer förhoppningsvis kunna ägna mig mer åt mitt riktiga jobb. Ransard avsäger jag mig dock inte, så länge ni inte börjar sätta tvära deadlines etc, ty detta är mig ett kärt avkopplande från verkligheten;)

Gott nytt år på er!!!
...Men vem skall föra våra runor, så väl, med den äran?
----------
Instagram: porkypete
----------
Användarens profilbild
anders
Dalkisk landsprofet
Inlägg: 1677
Blev medlem: 2007-07-20 15:40
Ort: Ashland, OR

Inlägg av anders »

Som hemmafar är erebaltor.se mer eller mindre min enda hobby. Tack Spelis!
Caddo
Den Lysande Vägen

Discord: clerical_error#3473
Användarens profilbild
Spelknepe
Admin
Inlägg: 2518
Blev medlem: 2007-01-25 20:26
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Inlägg av Spelknepe »

Äh.. nu var ju detta ingen "Tack Spelis" tråd som jag ville skapa, men tack ändå! :oops:

Detta forum hade ju inte varit mycket utan er och era bedrifter. :)
Användarens profilbild
Ahnìon
Caddisk Bågskytt
Inlägg: 121
Blev medlem: 2007-12-25 22:43
Ort: Norrköping
Kontakt:

Inlägg av Ahnìon »

Visserligen är jag nykomling, men jag kan inte annat än hålla med. Hittills har jag inte sett en enda tråd på forumet som jag inte blivit inspirerad, intresserad eller bara glad av att läsa. Det är en jäkla bedrift, med tanke på hur forumkultur ser ut i allmänhet.

Om vargmans-PDFen och innehållet i de olika trådarna är någon indikation kommer det här projektet utmynna i en spelvärld av icke dess like.
Ingen kan förneka stridsgaffelns överlägsenhet!
Lindén
Caddisk Bågskytt
Inlägg: 159
Blev medlem: 2007-05-30 05:09
Ort: Nässjö/Vetlanda - Bor i Nässjö, sugen på att spela! Skicka omedelbums

Inlägg av Lindén »

Detta forum har varit ett underbart inslag under 2007 och sedan jag upptäckte det har endast glocalnets sena inkoppling av bredband efter flytt kunnat hålla mig borta. Ett stort tack till er som håller projektet på fötter!

Forumet har sina goda och negativa sidor. Den negativa är att när jag träder in i erebaltor.se blir jag plågsamt medveten om att jag spelar alldeles för sällan. Vill ta ett ledigt år från jobbet, skriva ereb-wikiartiklar och spela oavbrutet. De positiva sidorna är så många att det är omöjligt att ens börja!

Ett stort tack och hoppas att 2008 blir året då materialet verkligen hittar upp på wikin! Detta projekt är näst intill en samhällsinsats om den syns!
Minns ni i våra ungdomsår då media och föräldrar skrek sig hesa i hur farligt rollspel var? Idag tror jag att många föräldrar skulle kapa sin stortå ifall deras ungar valde att träffa vänner, sitta ner tillsammans, kommunicera och spela!

Mer D&D till folket!

Ps:
Det är kanske år 2008 det blir dags att figurera i Fenix =)
Regil
Kardisk Kung
Inlägg: 1399
Blev medlem: 2007-04-16 14:25
Ort: Stockholm

Re: Vi...

Inlägg av Regil »

Spelknepe skrev:Har sagt det förut och måste säga det igen. Detta går som på en räls.
Jag tycker...

Vi är lyhörda
Vi kommenterar på varandras artiklar
Vi uppmuntrar
Vi är noggranna
Vi samarbetar väl
Vi tar hand om de nya på ett bra sätt
Vi är helt enkelt ett riktigt bra gäng!

Snart närmar sig ErebAltors 1-års dag. Och de planerna jag har är att se till så att Caddo släpps. Ska även från mitt eget håll försöka ordna nån "bra" karta. Har ni några andra tips på småsaker (eller stora om vi hinner) som vi kan släppa innan Februari?

Har tänkt skicka ut ett litet mass-reklam PM till alla användare samt uppmärksamma oss på Rollspel.nu och Sverok med det nya materialet.
Håller med. Tänkte på det senast här i veckan då två nya användare klev in och på ett självklart sätt blåste liv i Hynsolge tråden. (Väldigt roligt var det också)

Kardien under 2008 ser jag som ett självklart mål (hoppas att sommaren blir regning och semesterkassan tom...). Riskerar dock att krocka med en doktorsavhandling, men jag är beredd att prioritera...
Användarens profilbild
Spelknepe
Admin
Inlägg: 2518
Blev medlem: 2007-01-25 20:26
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Inlägg av Spelknepe »

Jag har själv väldigt mycket att göra nu. Renoverar en lägenhet på alla mina lediga dagar, förbereder för flytten, spelledare i Shadowrun samt har kommit in på två kurser som jag ska börja plugga snart. Men inget varar för evigt och snart är jag tillbaka med full effekt. :)
Mikael
Admin
Inlägg: 5394
Blev medlem: 2007-02-22 19:19

Inlägg av Mikael »

Det är så roligt att se att det åter är full fart på forumet, spec på länderna! :D :D :D
Skriv svar