Legaby

Har du något äventyr som ligger och dammar? Dela gärna med dig!
Legaby
Jordakisk Bärsärk
Inlägg: 34
Blev medlem: 2017-01-17 17:37
Ort: Rödeby

Re: Legaby

Inlägg av Legaby »

skaraborgarn skrev: 2023-06-05 19:44 Om du är spelledare och jag spelare är allt bra. Men byter vi roller och jag är spelledare och du spelare ja då har vi båda erfarenheter av äventyret. Skulle jag spela skellet byns hemlighet en gång till vet man ju vad som ska hända och vilka motståndare man möter.
Vi har inte bytt platser. Snälla, läs vad jag faktiskt skriver. Jag var spelare får ca 40 år sedan och nu var jag spelledare så jag var tvungen att läsa igenom äventyret igen innan vi spelade. Så vad menar du är problemet? Som spelledare ska du ju veta vilka monster mm som kommer.
Användarens profilbild
skaraborgarn
Nidländsk Domare
Inlägg: 2262
Blev medlem: 2019-05-25 10:34
Ort: Skaraborg

Re: Legaby

Inlägg av skaraborgarn »

Jag läser vad som står.
Men jag har spelat äventyret och minns det. Skulle jag spela igen så skulle jag ju minnas en del och det skulle jag ju ha nytta av.
Minns jag spelade Spindelkonungens pyramid. De misstag jag gjorde första gången gjorde man ju inte de andra. Man kan bara spela ett äventyr en gång sedan sedan försvinner tjusningen.
Ha en trevlig nationaldag.
Legaby
Jordakisk Bärsärk
Inlägg: 34
Blev medlem: 2017-01-17 17:37
Ort: Rödeby

Re: Legaby

Inlägg av Legaby »

skaraborgarn skrev: 2023-06-06 07:49 Jag läser vad som står.
Men jag har spelat äventyret och minns det. Skulle jag spela igen så skulle jag ju minnas en del och det skulle jag ju ha nytta av.
Minns jag spelade Spindelkonungens pyramid. De misstag jag gjorde första gången gjorde man ju inte de andra. Man kan bara spela ett äventyr en gång sedan sedan försvinner tjusningen.
Ha en trevlig nationaldag.
Du läser helt klart inte det jag skriver.
Ha en trevlig Nationaldag du också.
Skriv svar