Blandade rollspelsböcker till salu

Tala, klottra, viska, konspirera...
Dretski
Ransardisk Gripryttare
Inlägg: 189
Blev medlem: 2007-10-03 19:40

Blandade rollspelsböcker till salu

Inlägg av Dretski »

Hejsan igen allihop! Jag har haft mycket att stå i senaste tiden och har precis flyttat till Sverige igen på deltid. Jag hittade på ett gäng av mina gamla rollspelsböcker hos mina föräldrar som jag skulle vilja göra mig av med (jag är ambulerande i boende och arbetssituation, och mina föräldrar är mycket måna om att inte ha kvar gammalt "skräp"). Alternativet är att lägga ut föremålen på t ex Tradera, men då jag redan sålt bort större delen av samlingen under ett par år finns det mest lite blandat kvar. Skulle någon vara intresserad av hela samlingen innan jag försöker envisas med Tradera så kan jag ge ett mycket förmånligt pris om jag kan lyckas skeppa iväg allt i en batch. :)

Det är en blandning bestående av några Mutant 2089-böcker (Ypsilon 5, Drakens Öga, Den Förbjudna Staden), Drakar och Demoner (två ex av Torshem, en i väldigt dåligt skick och den andra förhoppningsvis komplett, i värsta fall kan de förmodligen kombineras till en komplett, Ereb Altor i bokformat i halvrisigt skick, förhoppningsvis komplett), några till Sagan om Ringen (Ente Älv i fint skick, Woserna i komplett bruksskick och Gundabad i bruksskick med kopierat omslag), två universaläventyr från Lancelot Games, Viking från Neogames + 2 moduler, Ansgar från Västerås Stift, Paranoia Fifth Edition, en gammal utgåva av Warhammer-rollspelet, Mutant Chronicles (rollspelet), en bok till Warzone, och två nästan men inte helt kompletta Mutant-lådor (grundregler utan tabellhäfte och Berlin 2090 utan turistguide) samt en komplett karta över Kandra i dåligt skick.

Alla Mutant-böcker är i ganska bra bruksskick.
Dretski
Ransardisk Gripryttare
Inlägg: 189
Blev medlem: 2007-10-03 19:40

Re: Blandade rollspelsböcker till salu

Inlägg av Dretski »

Errata, Berlin-boxen innehöll visst en extra kopia av grundregelböckerna Regler och Världen, men saknar Berlin-böckerna. Det är alltså bara en box + Berlin-kartan.
Skriv svar